No more Photo Booth?


Imorgon åker jag och mamma och köper dator till mig, kul, kul! Jag hoppas på en mac men vi får se. Dom är ju inte gratis direkt och jag är inte särskilt rik. Håller iaf tummar och tår =D Blir i så fall en Mac Book från förra säsongen, dom vita. Får bearbeta moderskapet lite så hon kan bidra. Vill inte ha en PC som går söner efter en månad eller får 10000000 virus på två sekunder, jag är väll ingen datortekniker heller.

Annars har jag ridigt idag, sista lektionen på ett bra tag nu. Kari var självklart jätteduktig och övningen var jättekul. Hade varit bättre om hästen var dum och övningen tråkig, hade varit lättare att avstå då. Men, men jag kommer ha annat på hjärnan framöver och framför allt annat att lägga pengarna på. Typ mat och tak över huvudet, ibland får man prioritera ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0