Ny adress!

Igår var ju jag och syster (hon följde med som moraliskt stöd och smakråd) i Stockholm för att kolla in två rum till mig. Vi kom fram med bussen vid 11, åt lunch och sen begav vi oss till första rummet som låg på Södermalm, vid Hornstull. Rummet var jättefint och kvinnan som hade lägenheten jättetrevlig. Efter det åkte vi in till stan igen och kollade lite i butiker och klockan 18 var det dags för nästa besök, den här gången i Vasastan, ett stenkast från Odenplan. Det här rummet var ungefär lika stort som det andra men med tanke på läget, närheten till universitetet och att det var 500 kr billigare så valde jag Vasastan. Hade kunnat tänka mig båda ställena men tror att jag gjorde ett klokt val.

 Så nu flyttar jag på söndag och har tills dess en hel del att stå i! Har nu fixat CSN och boende så nu är det själva flytten som är kvar. Har ju inte så stor yta och rummet är redan möblerat så det är kläder och om jag vill ha med lite egna saker. Det som är kvar att fixa är : Dator + trådlöst internet, se om jag kan fixa någon mer form av kläd/skoförvaring, sortera ut vilka kläder jag ska ta med och fixa en bra och lagom stor kaffekopp =D

Min nya adress från och med söndag är alltså Thulegatan, Vasastan, Stockholm. Och på tisdag, den 18:e smäller det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0