Storstadsbasilluskerna strikes back!

Usch, nu har jag nog faktiskt feber på riktigt. Fryser, har ont i huvudet och känns skumt i halsen. Känns som om jag blivit överkörd av något tungt. Kan det vara storstadsbasilluskerna kanske? Bangar från bion ikväll, har en biljett till "The September Issue" på kulturhusets tak men känner inte för att sitta på ett kallt tak just nu. Suck.

Imorgon ska jag träffa pappa och sen morfar så jag hoppas att jag inte åker på något stort nu, har ju skola på fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne, de får du hålla dej ifrån! Måste ju vara på topp på fredag :) Sen tror jag storstadsbasilluskerna tog sig hit via nån 08-student med! Honungsvatten, apelsiner och currydricka!

2009-08-19 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0