Vinterjacka/födelsedagspresent/juklapp


Det är något vajsing med min kamera tror jag... Den är (som vanligt) finare i verkligheten!

Oh, jag tror jag har fått tag i vinterjackan jag letat efter hela mitt liv! Det är iaf inte långt ifrån. Den är från Carin Westers samarbete med Weekday som kom ut i dagarna. Såg den inne på Weekday som ligger på Drottninggatan men då fanns bara den vita och den utan krage kvar, så idag åkte jag ut till söder och kollade. Först fanns den bara i M och L och det var lite väl stort så jag frågade om dom hade några i small kvar, hon jag frågade sa att dom höll på att packa upp fler men var inte säker men att jag skulle komma tillbaka senare. Jag hängde undan den u medium för säkerhets skull men när jag kom tillbaka senare så kom hon fram med MIN small =D LYCKA! Så nu är jag 1700 kr fattigare men går äntligen en varm vinter till mötes! Tur att jag fick mer i lön från Enebygården än jag trodde, hehe.

Det blev ett långt inlägg om en ganska så onödig grej, men jag är i trans så ni får stå ut med det! NU VILL JAG HA HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST, och till och med vinter!

Nu ska jag vara en duktig student och läsa kompendiet om Kulturbegreppet, som jag för tillfället inte alls begriper (haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0