Virrpotta


Bjuder på en fin bild på Cicci från förra lördagens utgång! Som för övrigt, tyvärr inte blev så lyckad, vad var det för musik på dansgolvet? KATASTROF!

Vad roligt det är när man upptäcker att man slängt i sig frukosten och stressat i duschen helt i onödan. Kul när man upptäcker att man inte ska vara i skolan förens klockan 10, fast man trodde det var klockan 9. Aja, har iaf inte hunnit gå hemifrån än, men ändå!

Igår var jag och åt runt hos släkten, från Årsta i söder till Täby i norr. Först träffade jag Pappa, Faster Gun och Kent och vi åt på en lunchrestaurang  i Årsta, gott men hemskt mättande. Sen skjutsade dom mig hem och en timme senare åkte jag till Morfar i Täby. Meningen är ju att Roslagsbanan ska gå ut till Täby men eftersom den är avstängd fick jag först ta tunnelbanan till Danderyds sjukhus och sen bussen i 25 min. Maten var god och sällskapet trevligt och jag satte mig senare och skumpade hem igen. 

Idag är det introduktionsdag från 10-16.30, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0