Det artar sig!

Nu så börjar det ta form här igen!
  • Jag flyttar in hos snälla Josefin på tisdag, under tiden jag/vi letar annat!
  • Snälla Morfar hjälper mig köra grejorna
  • Jag har "pratar" med damen jag bor hos, hon vet iaf att jag flyttar...
  • Imorgon åker jag till Norrköping, hem till mamma för att fira min och hennes födelsedagar (mammas som är idag, GRATTIS), släkt och god mat =D
  • Tentan är imorgon och förhoppningsvis går det vägen (även om det inte känns så), i värsta fall får jag satsa på omtenta i januari.
  • Jag har bokat tid hos kiropraktorn på måndag (måste sluta försöka trycka ut mina muskelknutor själv, det blir bara värre).
  • Min födelsedag var fantastisk, sushi-lunch med morfar och sen bjuden på middag på Hermans av och med  Sofie. Fick MASSOR med snälla gratulationer TACK!!
  • JAG HAR VÄRLDEN BÄSTA VÄNNER!!
Bästa soundtracket ever I'm Not There =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0