Ännu är det inte försent för Niara!

Läste just i Linn's  blogg på pause.se att Acne ska mycket efterlängtat öppna en butik där de kommer sälja kläder från tidigare kollektioner, Acne Archive. Tydligen har efterfrågan på just sådana plagg varit stor och de kommer så småningom även finnas en del second hand. Roligt tycker jag eftersom det betyder att det fortfarande inte är kört för mig att få tag på ett par Niara skor =D Happy times! (Kanske även detta kan passa in i tidigare inlägg...)



Torsgatan 53, Stockholm är adressen och här är öppettiderna:

Måndag - fredag: 11.00-18.30

Lördag: 11.00-17.00

Söndag: 12.00-16:00

 

(Jag kan fortfarande inte länka till någon, dumma mac. Annars hade jag självklart länkat till Linn där jag fik nyheten ifrån, gå in där endå vettaja pause.se).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0