Blommiga ben från Vagabond



Var med och röstade på vagabonds hemsida, om deras vårskor. Det stod att man skulle få en lite present om man var med, vilket jag hade glömt. Igår ramlade ett paket ner i brevlådan och de innehöll de här strumpbyxorna. Vet inte riktigt vad jag tycker om dom faktiskt, syster skrattade och sa att jag aldrig kommer använda dom. Tror inte jag är tjejen med blommiga ben men det är något med dom, man ska aldrig säga aldrig! Tack Vagabond föresten, hade dock blivit gladare om jag fick de vinnande skorna =D

(Dom är svarta med röda rosor, vilket Photo Booth inte riktigt vill klargöra)


UPDATE:
Efter jag tagit bilden ovan slängde jag strumpbyxorna på stolen bakom där västen jag håller på att sy hänger. Nu när jag kom in på morgonen fick jag syn på det blommiga och det beiga tillsammans, det kanske inte är hopplöst ändå. Ett väldigt väl använt och bra sätt att kolla vad som går ihop är att slänga allt i en hög. Då ser man lätt vilka färger och material som går ihop, snabbt och enkelt. Det visade sig att västen och strumpbyxorna gick sjukt bra ihop och adderade man en svart klänning så var det klart. Vet inte om jag kommer använda det ändå men kul att se!


Kanske det borde varit en sjal istället, hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0