Blondinbellas kadaver.


bild: blondinbella.se

Innan jag börjar ska jag säga att jag faktiskt gillar Blondinbella, iaf hennes blogg. Smart tjej! Men samtidigt finns det väldigt mycket saker jag inte tycker om med henne, som outfiten hon visade för ett par dagar sedan. Jättefint med jeans, t-shirt och stövlar men vad tusan har kvinnan runt halsen? Det är ju väldigt inne med päls just nu och det kan jag förstå även om jag inte vill ha det på mig. Kan sträcka mig till skinnjackan men jag vill inte gå runt och känna mig som ett djur med päls och allt, en helt annan diskussion. Jag blev mäkta förskräckt när jag såg bilden på djuret som hänger runt hennes hals. Varför till att börja med? Sen har ju stackarn kvar nos, tassar och svans och det tycker iaf jag gör att det ser väldigt makabert ut. Visst, ha päls om du vill men är det inte lite väl att slänga ett helt djur runt halsen? Kanske jag som är kinkig men jag tyckte det var rätt äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0