Dagens storstadsbesök.

Idag har jag och Moa vandrat våra fötter blå i Stockholm. Har kollat i affärer, ätit sushi, ätit semla, vandrat, fyndat på rea och vandrat lite till. Började med att svänga in på Topshop för att se om vi kunde hitta de skor som Moa kollat ut, tyvärr var dom slut. Sen gick vi till Monki och jag hittade en kavaj, ett par byxor och en tröja för sammanlagt 90 kr och Moa fyndade hon med. Vi var mäkta nöjda. Jag var ju egentligen på jakt efter en väska och hittade självklart den ultimata på Zara, för 1149 kr... Blev ingen väska.

Vi bestämde oss för att äta Sushi till lunch och höll på att gå åt i sökandet efter ett ställe, hittade ett och var nöjda igen. Sen vandrade vi genom gamla stan, över till Söder. Svängde in på Weekday och provade lite jeans. Hittade självklart ett par som INTE var på rea, självklart skitsnygga... Det blev inga jeans heller. Sen satte vi oss på ett fik och laddade energi med en semla och lite kaffe. Sen begav vi oss in mot stan igen för en sista koll och sen mot stationen. Nu är jag hemma, trött som ett as men mycket nöjd med dagen. Självklart inga bilder knäppta. Åker nog upp rätt snart igen för att kolla in Universitetet, får se om någon vill följa med då, antagligen inte =D

Kommentarer
Postat av: Madde

Idaaaa, ja följer gärna me dig haha. Kan jag träffa Sara en snabbis oxå, och hon kan säkert visa oss runt på universitetet :) Hon pluggar där! hihi. puss puss

2009-02-27 @ 23:43:05
URL: http://madeleineswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0