Dumma vovve!



För några sekunder sen sprang det runt en blöt lite vovve här, frenetiskt tuggande på icke identifierat föremål. Man ser direkt på honom när han har något som han inte får, han kutar som en idiot! Iaf så lyckades jag bända upp mun på honom efter att ha jagat honom en bra stund. Han hade då ena ögat till min mjukishäst i munnen, trodde bara det var äckliga fåglar som pickade ut ögonen först. Makabert ser det ut, stackars häst.

Gårdagens utgång blev verkligen inte som planerat, lite för mycket vin på lite för kort tid, typ 50 pers på Hugo och min mage var cp. Vi gick hem vid typ 01. Idag fick jag smaka på kombinationen av för mycket vin och magkatarr, surt värre vill jag lova! Nu har jag iaf fått i mig en tallrik fil och ska snart gå och rida.




Fast han är bra söt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0