Min nya kärlek!


Väldigt blå bilder från min mobilkamera. 

Har jobbat fram till nu, både i stallet och haft lektioner. I stallet finns även min nya kärlek, Kari. Han har varit hos oss i snart tre år men jag har inte ridit honom alls mycket, har bara nött på med Candy. Men nu har jag fått upp ögonen för denna bjässe i stället, vilken häst! Även om han inte alltid är så snygg att se på (bilderna visar bara hans bästa sida, mamma frågade "är hon dräktig) är han underbar att rida, nästan så man får gås-hud. Så nu har Candy får ligga i lä ett tag men jag tor inte hos lider, är nog mest glad att hon slipper mig. På tal om henne slängde hon av en elev idag så ambulansen fick komma, jäkla kossa! Så Denna Alla hjärtans dag har jag pussat på min nya pojke =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0