Tors & Fre

Torsdagen var ingen vidare dag. Besök på Arbetsförmedlingen på förmiddagen, mötet tog typ 15 min och de tycker fortfarande att jag klarar mig bäst själv. Tack. Sen tvättade jag och sen hade Jennifers lektioner på kvällen. Det var ingen som hade gjort hästarnas kvällspåsar så jag kom från stallet vid 22, det finns en anledning att alla 25 hästar har en förberedd påse...

Fredagen har varit desto bättre! Stina kom vid 08.30 och vi satt vid köksbordet och tjatade ett bra tag, jag åt frukost och drack kaffe, hon drack te. Sen gick vi ner till stan för att kolla lite, jag hittade en topp på MQ för 49 kr som var jättefin! Självklart gick jag och kärade ner mig i en väska som var alldeles för dyr, suck. Sen åt vi lunch på Wayne's, gick på arbetets museum och köpte semlor från bageriet tvärs över gatan. Sen fick jag springa iväg till stallet för att jobba lite, hade två lektoner och sen gjorde jag den underbara upptäckten att kvällshöpåsarna inte var gjorda idag heller! Fick vara kvar en halvtimme extra och brottas med dom och som tur var så fanns det ett par snälla själar som kunde hjälpa mig, TACK! Nu ligger jag och glor på Skins och äter godis. Imorgon börjar jag jobba kl 13 så då ska jag ta en lååååååång promenad innan!! 



895 kr från Wera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med lite självironi, synd att det inte blev nåt ikväll =/

2009-02-21 @ 19:02:25
URL: http://cecilea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0