Whyreddrömar

whyred,se

Igår när Moa och jag var i Stockholm så var vi inne i Whyred's butik på söder. Där hittade jag de här fina skorna som det dreglats över länge nu (fast jag vill ha dom i brunt), självklart kostar de fortfarande tunt 3000 kr. Stod där ett bra tag och klämde och kände och kollade även in en hel del annat. Blev verkligen inget köp där så jag fick dystert nog lämna skorna och gå vidare. Men i natt så drömde jag om dom, att jag provade dom och att de var de skönaste skor jag haft på mig. Hela drömmen handlade om just dom skorna (i brunt). Vet dock inte om jag köpte dom men vet iaf att jag var lika kär i drömmen som i verkligheten! Jag kanske håller på att bli knäpp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0