Jag är nog mer av en landkrabba.

Igår blev en väldigt virrig historia. Började med att jag, Cicci och Alexander åkte till IKEA. Senare på kvällen var det tänkt att jag , Cicci och Stina skulle utforska Das Boot, som iaf jag peppat för ett bra tag. Men som vanligt så blev det ändrade planer, Stina ville inte följa med och cicci blev hastigt och lustigt sjuk, stackars. Så där stod jag påklädd, tillpiffad och med tre biljetter till den där båten och en flaska vin... Kvällen räddades av sista minuten party-fix och jag hamnade hemma hos Andreas och Tomas. Var nice och vi begav oss senare mot båten. Men när jag gått ombord på båten kändes det inte alls kul utan jag vände och gick i land. Orkade inte springa runt där och jaga folk hela kvällen så jag ringde Madde som jag pratat med tidigare och möte istället upp henne och Hanna på en gay-klubb som låg precis bredvid. Mycket trevligare! Så vi satt där ett tag och pratade sen följde snälla Madde mig hem. Blev en helt ok kväll med en oväntad vändning. Det verkar inte vara meningen att jag ska hitta något nytt att göra för varje gång jag gjort ett försök slutar det med pannkaka. Men nu ska jag och Cicci göra ett nytt försök med Kooky på lördag. Får se hur det går, kan knappast bli värre än förra gången =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw förlåt! men du kunde ju panikringt och sagt att hon blev sjuk så hade jag panikåkt tåg för din skull!

2009-01-25 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0