Jag bor i fel satans stad, så är det bara!

"För att följa upp succén med en visning för allmänheten i somras har Carin Wester nu valt att släppa 60 biljetter till hennes visning av kollektionen AW09 på Berns under Fashion Week by Berns. Biljetterna kommer finnas att hämta i Carin Westers butik på Rörstrandsgatan 24 i Stockholm, i Göteborg på Bar Centro, Kyrkogatan 31 samt Solde kaffebar, Regementsgatan 2 i Malmö. Släppet sker med start måndagen den 19 januari klockan 12.00. Först till kvarn gäller!"

Läste just detta på Sofis Mode, Aftonbladet och ohhhh vad jag skulle vilja sätta klorna i en sån dära biljett. Men ne då, jävla skit. Här i pissiga norpan händer det minsan aldrig något, ALDRIG! Men om mina planer går igenom är jag där till SS10 kollektionen =D Ingen snäll själ som kan sno till sig en biljett åt mig och skicka över så jag inte döööööör av avund? 
Då ska jag inte ens börja om ELLE-galan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0