Kort hår





Jag funderar på att klippa av mig håret till en riktig pojkfrisyr. Har funderat på det ett tag men vet inte riktigt om jag vågar. Har aldrig haft kort hår i hela mitt liv, altid långt och svallande. Ser så skönt och avslappnat med kort hår. Har några i min omgivning med kort hår och det är verkligen smashing. Men jag ska nog fundera på det lite till för det tar ju ett tag tills det växer ut! Men just nu känner jag verkligen för en megaförändring och jag är samtidigt sjukt trött på mitt hår som det är nu. Men vi får se, kan bli spännande! Gillar Michelle Williams frisyr skarpt (sista bilden).

Kommentarer
Postat av: Ewa

hm.... skulle vara sjukt snyggt på dig tror jag...

2009-01-21 @ 22:01:19
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0