Läst på Hanna Fridéns blogg:

LÄSARFRÅGA: HUR RAGGAR DU?

"Hallå! Jag vet! Kan inte du skriva typ lite raggningstips? Det skulle vara så kul att läsa hur du brukar ragga! Du som är så kaxig och inte sådär vän och "hihi.." *blush* För jag antar att du inte brukar spela jättesvår och hålla käften om vissa saker bara för att det är en het kille du snackar med? Jag inbillar mig i alla fall att du fortfarande säger vad du tycker om saker."

Melinda

Ptja. I fredags gick jag fram till en kille och sa hans för och efternamn. Som jag aldrig träffat, dårå. Sedan åkte vi hem till mig och hånglade.

Ska vi säga så här? Om du är fräsch och han är fräsch och ni båda är singlar och sugna så behövs det inte riktigt några speciella strategier för ragg. Man bara kör. You both want it, liksom.

Om en av er inte vill så går det inte vägen i vilket fall. Oavsett tips, tricks och allt möjligt. As simple as that.

 

 


 

Hahahahaha! Det behöver inte vara svårare än så! Jag älskar henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dääär ser duuu! köööör baraaa!!! =)

2009-01-26 @ 22:03:53
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0