Nyårsafton = Prestationsångest

Igår kväll blev väldigt lyckad. Stina och jag gick till Cicci vid 18 och satte igång med mat på en gång, kräftstjärtspasta med saffran. Efterrätten hade jag valt och det var självklart chokladglass. Allt detta blandades med vin, öl, musik och snick-snack. Tolvslaget firades med en liten flaska Champagne på Ciccis gård. Där var också Gurkan och hans vänner, världen är sjukt liten. Sen drog sig jag och Stina hemtåt och köpte en pizza på vägen. Blev ett lugn nyår med lagom mycket av allt ;) Ingen av oss lovade några nyårslöften, blir bara så jobbigt eftersom man endå aldrig håller dom.
    Jag får lite prestationsångest av nyårsafton. Nytt år borde betyda förändring, nya tag och skärpning. Det känns som om man måste göra något åt sitt liv inför de nya året, ve och fasa om det bara fortsätter som året innan. Iaf så vägrar jag lova någon något och speciellt inte lova mig själv något! (Kanske att jag borde fota lite mer)


Bild: Facehunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0