Stående Ovationer för FASR!



bilder: Stockholmstreetstyle

Eftersom jag som känt är såld på färgen svart är det kanske inte någon överraskning att jag är såld på Fifth Avenue Shoe Repair´s visning på Stockholms Modevcka. De fick ju nyligen pris för årets Designer 08 på Elle-galan och jag kan inget annat än att hålla med. Älskar deras draperade, stora skapelser och hur dom verkligen tar ut svängarna i sin sidolinje By the No, skönt med något som sticker ut i det annars väldigt avskalade, svenska modet. Älskar verkligen hur man med en enda färg kan skapa så mycket variation med hjälp av volymer och material. STÅENDE OVATIONER från min sida! Synd att man inte kunde vara där bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0