The Flu 2.0

Varje år (eller iaf de två senaste) har jag lyckats åka på influensan inte bara en gång, utan två! Vet inte vad det är för pissigt immunförsvar jag har. Var ju sjuk precis efter jul och nyår och låg däckad i typ en vecka och nu befarar jag att det är tillbaka, The Flu 2.0 är vad jag kallar den. Jag tänker i inte låta detta hända utan gör vad jag är bäst på, ignorera det tills det är över och kör på som vanligt. Kanske inte den mest hälsosamma varianten men jag blir så rastlös av att vara hemma. Dessutom så ska ju jag och Cicci gå ut i helgen, eller göra ett försökt till det iaf =D Eftersom det inte gått så bra för oss de senaste gångerna så kan jag omöjligt bli sjuk nu. Så The Flu 2.0, gå och dööööööö! Ne, nu ska jag återgå till mina nya projekt, att sy en väst och en väska samt klämma dit lite skinnlappar på det. Man blir sååå kreativ av att vara arbetslös, eller förlåt arbetssökande heter det ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh! you go girl! <3

2009-01-31 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0