Från morgon till kväll


Bild på mig och Jocke från i söndags (lånad av Moa, länk till höger)

Började morgonen med att ta bussen ut till Amarettos sommarbete för att skritta ut i skogen. Madde är i Sundsvall och undrade om jag kunde ta honom onsdag och fredag den här veckan, visst sa jag. Idag onsdag skulle jag rida med Annalena som har häst där ute och på fredag skulle Jossan och Linn med. Ringde Annalena igår för att bestämma tid och vi kom överens om tidig förmiddag, vad jag inte visste när jag gick med på tidig förmiddag var att tidig förmiddag för Annalena var 08.00 på morgonen. 07.25 gick min buss... Men det blev en jätte trevlig skrittur och när jag kom hem hade jag tid att sova två timmar, så jag överlevde ändå =D Vaknade och tittade på tennisen och sen gick till jobbet. Jobbade 16-21-15 och nu ska jag nog gå och lägga mig.

Imorgon ska jag och Cicci åka till mormor och morfar och snylta på deras pool och sen ska jag jobba 15-21.15, plus att jag ska HÄMTA MINA NYA GLASÖGON ! ! ! !   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0