Mac-sekten?


"Nu är jag ansluten till Mac-sekten. Jag hade lovat mig själv länge att inte bli en av dessa mediatyper med mac, syssla med PR, garderoben fylld med svarta kläder av balla svenska designers, dricka alldeles för mycket kaffe och hänga på Riche med en massa andra coola mediatyper med nördglasägon. Men en mac-dator förändrar faktiskt inte mig har jag insett, jag är fortfarande samma gamla kommersiella Bella. Pust."
- Blondinbella

Iofs så sysslar jag inte med PR, min garderob må vara full med svarta kläder men inte särskilt många kommer från något ballt, svensk märke (även om jag önskar att det vore så) och jag hänger inte på Richie (inte än iaf, ge mig ett halvår så återkommer jag på den punkten), mina vänner bär inte nördglasögon(iofs kanske man kan räkna mina glajjer som det) men några jobbar med media. 

Men jag dricker rätt mycket kaffe och jag är såld på Mac. Är jag med i Mac-sekten nu eller?

Jag älskar Blondinbella =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0