Helgen som aldrig borde tagit slut!

Den här helgen är nog den roligaste jag haft på mycket länge. Den fylldes med varma och sköna kvällar, underbara människor, en sväng på landet och en hel del party:

Fredag: Jobbade 7-15 och träffad senare Cicci och Lindsay på Trädgårn för lite öl. Kvällen blev betydligt längre n vi planerat och ölen blev lite fler än vi planerat. Tyvärr inga kort.

Lördag:

Förutom en mycket lyckad sväng på stan med Moa var jag, Cicci och Lindsey ute och hälsade på hästarna på betet. Dom levde livet och Karis mage var (tro det eller ej) ännu större!

Men det var bra varmt och Candy var helt apatisk.

Glada hästar på bete är alltid lika härligt att se!

Nästan så jag önskar att jag vore häst!

Spaning på g!
    
Senare på kvällen samlades vi hemma hos Cicci och hade lite förfest. Vi gjorde drinkar med hallon i =D

Emma och Cicci

Madde och LIndsey
    
Det kom snart mer folk. Fönstren stod på vid gavel, kan det bli bättre? (Lite väl mörka bilder kanske)

Sen begav vis oss, hela gänget mot Hugo


"Det blir mycket bättre bilder om man ligger på marken, typ som ett fotbollslag" 

Wiho!

Här någonstans la jag ner min kamera i Ciccis väska, och där låg den tydligen bra resten av kvällen/natten/morgonen.

Vi hade så hysteriskt roligt den här kvällen, både hemma hos Cicci och på Hugo (!). Natten tog slut alldeles för fort och innan hemgång blev det ett besök på Macedonken. Var hemma 04.20 och då var det ljust! Underbart, om man bortser från Maddes uppskrapade knä och Moas söndersparkade tå!

Själv såg jag ut som tagen ur en Astrid Lindgren film, var tvungen att ha kängor till för att inte känna mig allt för konstig! (bild lånad av Moa, länk till höger)

Söndag: Jag, Cicci och Walle tog bussen hem till mormor och morfar för att bada och sola. Senare på kvällen åt jag middag med pappa och My samt träffade Moa och Jocke  en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0