Helg vecka 23.

Torsdag: Kanske inte helg men en trevlig dag. På em var det banbygge och pizza i stallet, på kvällen SMK och öl. Lindsay och jag bestämde oss efter en del om och men att gå på Slagsmålsklubbens konsert på Hugo, innan vi gick dit drack vi lite öl på Babyl. Konserten var väldigt lam med publiken verkade glada ändå och SMK lyckas ju alltid få det att rycka i benen. Planen var egentligen att vi skulle se konserten och sen gå hem men musiken och den trevliga stämningen gjorde att vi stannade ganska så länge. Länge sen jag hade så kul ute! Jag tog till och med ett kort:

 
Blev rätt coolt endå, och satan vad varmt det var under konserten.

Fredag: En lugn dag, först ridning och sen middag med Pappa och My. Sängen tidigt!

Lördag: Upp kl 06.00, stallet vid 07.00. Jobbade fram till lunch och satt sen på banan hela dagen och lyfte bommar, vi hade Lokal/Regional hopptävling för ponny. Var hemma igen efter 12 h. Åkte senare på kvällen hem till Cicci och vi åt god mat och sen sov vi. Hon bor mycket närmare stallet än mig så jag tjänade en halvtimmes sömn på att sova där =D

Söndag: Upp kl 06.30, stallet vid 07.00. Jobbade fram till lunch och sen banan, igen. Hemma efter 12 h och därefter äta, duscha sova!

Kul, kul, kul! Hård helg med mycket jobb men det är alltid kul med tävlingar. Har sett en hel del ful ridning och söta ponnysar och har lyckats bränna mig lite, trots bristande sol. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0