Hoppelihopp!

Jag överlevde lördagens tävlande med bravur! Kari var i chock först men när han väl fattade vad han skulle göra gick det som tåget. Banbyggaren Viktoria lovordade honom till och med; "Bantar man ner honom och tränar lite så finns det nog en rätt bra hopphäst där. Han har malla i bakbenen" =D. Annars har jag suttit på banan mest hela tiden, i stekande sol och sprungit efter bommar. Cicci och jag gjorde ett försök att gå ut i lördags men vi borde nog skippat det, barnkalas. Borde ha stannat hos ciccis mamma där vi var innan.

Nu väntar jag bara de fina bilderna som Sofia tog på mig och Kari =D

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Så kul att det gick bra. Jag sa juh att om du bara litade på honom så skulle det gå vägen. stolt över min vita plutt (Kari alltså, inte dig..haha).



Inget kul på Hugo? Ni skulle vart med på kooky istället, mkt bra drag!



Kram

2009-06-01 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0