Ja du Norrköping. Det är inte du, det är nog jag!

Igår vågade vi oss ut igen, i hopp om att alla studenter festat klart och håller sig hemma. Det var en lyckad kväll och Norrköping kommer nog aldrig sluta förvåna mig med sina små tricks. Man vet aldrig vad den här staden har för ess i rockärmen, spännande kan man tycka. Kvävande tycker jag!


Eftersom jag glömde att systemet stängde kl 3 så fick vi nalla lite av mamma och Hasse. Inte alltid man får dricka finöl!


Inget kan matcha finölen bättre än popcorn med cola-sås på, yes det är sant!


Jag var mycket skeptisk till kombinationen till en början men vek mig snabbt, skitgott! Sen kanske man kan vara lite mer smakfull än att äta direkt från tuben, men vad tusan!


Efter popcorn med cola-sås och öl hemma hos Cicci gick vi till Alexanders 25-års fest. Såpbubblorna från Egons student låg kvar i väskan.


Sen begav vi oss mot Hugo.

  
Jag ville inte fastna på bild. Resten av kvällen blev lyckad, tycker iaf jag. Vi siktade på tryckaren men orkade inte stanna så länge.

 Annars har mamma och jag varit på stan och på vägen dit räddade vi en liten fågelunge från att bli överkörd. SÅ SÖT!


Hasseman fyller år idag, han fick två skivor med Bon Iver av mig och My. Så det är vad som lyssnas på här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0