Kavajen är min!

Jag har köpt kavajen, den långa från Monki. Älskar den! Har verkligen inte råd egentligen men det fanns bara en kvar i min storlek, och jag skulle gråta blod om den tog slut. Så nu får jag leva fattigt ett tag, tur att min junilön kommer rätt tidigt och att skattepengarna ramlar in snart (som jag iofs inte ska röra, ska sparas till dator och flytt). Men jag är så kär, den är sååååå fin. 



Den är mycket finare i verkligheten!

Föresten, har fått jobb i sommar! Hos Städpatrullen som ligger vid Enebygårdens hemtjänst. Jag ska alltså städa hos dom som har hemtjänst. Snälla, underbara, bästigaste Cicci var det som haffade det jobbet åt mig =D Så imorgon ska jag dit och prata med chefen och på onsdag ska jag på introduktion. Kommer jobba vecka 28 och 31, inte jättemycket men mycket bättre än inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0