Ridskor till vardags?

Jag är och har under en rätt lång period varit ute efter dom perfekta snörkängorna. Dom ska inte vara för grova (typ docs), inte för högt/lågt skaft och så vidare. Har än så länge inte hittat några som jag fallit för. Har letat både högt och lågt, allt från second hand till det lite dyrare märkena, men nada. Sen kom jag att tänka på att det ju faktiskt finns en hel del snygga ridskor med snörning och även de utan. Trenden med ridinspirerade kläder och skor har ju hängt med ett tag men jag har inte varit så på den, antagligen eftersom jag själv är ryttare och nog aldrig skulle få för mig att bära dom kläderna till vardags. Men nu har jag faktiskt börjat tänka om. Oftast är ridskorna rätt enkla i sin design och oftast så syns det inte att det faktiskt är till för just ridning, om man inte är insatt i det förstås. Samtidigt så kan man faktiskt komma över dom till ett betydligt bättre pris.

Hööks:


Mountain Horse:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0