Sommar, sol och lite tennis!

Det är sjukt vad trött man blir när man inte är van att börja jobba kl 7, men man vänjer sig väll. Förutom att jobba så har jag ägnat mig åt följande:



Jag har tittat en hel del på tennis, Wimbeldon!

  



Moa och jag tog bilen ut mot Åby för att sola och bada. Tyvärr var det så sjukt kallt i vattnet så något dopp var det inte att prata om. Dock skadar det ju aldrig att få lite färg på sin bleka kropp.



Cicci och jag har larvat oss på Lagerhaus.

 


Det har också grillats en hel del, gott.

Har förresten köpt ett par nya glasögon som kommer om cirka 10-14 dagar. Hittade dom på Specsavers för ynka 395 kr, med glas och allt. Woho! Nu jobbar jag bara imorgon 7-15 och sen är jag ledig en vecka, då ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0