Dagens i-landsproblem


varför ser sängar så oinbjudande ut i dagsljus?

I vintras så klädde jag om min sänggavel (var beige och grårandig) i ett tyg jag hittade på Åhléns (är mycket finare i verkligheten än på bilden). Jättefint tycker jag och det passar så bra till min fondväg. Men inte till ett enda av mina lakan! Har två stycken som funkar ganska bra, som det på bilden, men ett antal som inte går att använda. Sen kanske det är jag som är kinkig här men jag gillar när det passar ihop och ser fint ut. Snacka om i-landsproblem av rang! SUCK!

Ett annat problem är att min älskade klocka gick sönder i torsdags, på SKWBN konserten. Den ramlade helt plötsligt av och som tur var så märkte jag det, annars hade jag blivit väldigt ledsen. Så nu ska jag gå till ur och penn så får dom fixa det. Min baby! 


snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0