Frisördags


bild: pastan.nu

Har bokat klipptid till på fredag. Var bra länge sen jag klippte mig nu och det börjar bli rätt trött. Frågan är nu om jag bara ska toppa det eller klippa av lite så det blir lika långt som i somras? Gillar att kunna sätta upp det men samtidigt så trivdes jag så bra i axellångt. Agnes Braunerhielm, moderedaktör på Rodeo är förbaskat snygg i håret, mellanlångt med lugg. Tänker iaf ha kvar snedluggen sen får jag väll diskutera lite med frisören. Litar till fullo på henne, Kristin på Mates!

Den pojkkorta frillan har jag lagt ner, för feg. Nöjer mig nog med att beundra den på andra!

 Jag i somras.

Kommentarer
Postat av: CK

det känns för jävligt att ha suttit ensam på en bänk och sjungit.. =( vaarför stoppade du mig inte?

2009-03-03 @ 17:52:14
URL: http://cecilea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0