I stort behov av en glädjeboost!

Idag är en väldigt opepp dag, en dag man bara har lust att ligga i sängen och inte göra någonting. Även fast solen skiner (är iofs svinkallt). Uppe på allt elände ringer dom självklart från stallet och undrar om jag kan vara beredd på att hoppa in ikväll. Vilken dag som helst, men inte idag! Självklart måste jag ju säga ja, har ju inte direkt jobb så jag kan gödsla med dom, får 1500 kr i lön den här månaden... Så det är bara att bita ihop (men sitter och hoppas evinnerligt, i smyg på att Hanna ska känna sig bättre och kunna ha lektionerna själv).
 
Är trött, har ont i huvudet och känner mig inte helt frisk. Fortfarande inte helt frisk. Ska nog ta och ringa vårdcentralen imorgon och be om att få komma dit så dom kan ta några prover, för så här orkar jag inte hålla på längre. Trött, feber som går fram och tillbaka, yr, sjukt ont i huvudet plus att blodsockret åker bergodalbana mest hela tiden. Men som vanligt kommer dom väll inte fram till något utan säger bara att jag ska dricka mer vatten och röra mer på mig, vilket jag redan göööööör. Suck. 

JAG BEHÖVER EN GLÄDJEBOOST, NÅGON!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0