Jobbarhelg

Har jobbat både lördag och söndag den här helgen så nu är jag trött. Vore ju inte så jobbigt om man satt vid ett skrivbord i 8 h men fara runt som en vettvilling och bära, soppa, mocka, dra och slita är en helt annan sak! Hat gått bra och det går inte att beskriva hur mycket trevligare det är att jobba i stall när det är fint väder, underbart. I lördags var jag och sis och åt middag med pappa på O'learys, cheesburgare och pommes som var MUMS. När jag kom hems gick jag och la mig på en gång och somnade som en gris 21.30 så när klockan ringde 07.00 var jag iaf nästan levande. Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Nip/Tuck och kanske Skins (har redan kollat igenom säsong 2) och sen sooooooooooova!!



Har hittat en fin väska på Topshop för 70 pund. Inte riktigt lika fin som den från Zara, som jag blir mer och mer kär i ju mer jag tänker på den, suck. Fint med mocka till skinnjackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0