Maje


bilder: http://www.maje-paris.fr/#/fr/home/

Jag åker på att jobba ikväll. Har laddat med Tobleroneglass nu så det känns lite bättre, känns inte oöverkomligt. En annan sak som gjorde mig glad var att jag hittade bilder på franska Majes vårkollektion. Mycket fint tycker jag, speciellt byxdressen i silke på första bilden och västen och byxorna på den tredje bilden.


Gick och kärade ner mig i en topp från höstkollektionen för ett tag sen, den har jag inte glömt. Vill fortfarande ha! Hittade en liknande på Vero Moda igår som var fin men inte liiika fin :D



ps. Nu ska jag ta och ladda hem Photoshop, iPhoto suger! Plus att jag får ta och gräva fram mina html kunskaper för att kunna länka till bilderna för den funktionen funkar inte här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0