No longer the wasted disco-girl you've been dreaming about

Var ute igår, var länge sen nu (räknar inte dom 20 min jag och Cicci åstadkom för ett tag sen). Moa ringde ut mig vid halv 11 och vi började först på Världens Bar, innan vi gick till Hugo. Var faktiskt helt ok kul, alla man förväntas träffa där var där och resten var skumt folk som såg rätt små ut. Vi dansade och pratade med folk och vi stannade faktiskt till halv 3 (!), då var vi nöjda.

Tidigare under dagen var jag och Hasse på Media Markt för att köpa minneskort till min kamera, det förra tyckte det var fullt efter fyra kort. Jag fick också Mando Diaos senaste skiva av snälla Hasseman =D Efter det mötte jag Hanna på Världens Bar, alltid lika trevligt att träffa henne. Senare på kvällen åkte jag och hämtade Mormor och Morfar för att köra hem dom till oss på middag. Efter det blev det alltså utgång.

Idag vaknade jag först vid 8 och hade mördande huvudvärk, suck. Lyckades somna om och vaknade vid 11 av att telefonen ringde, Jennifer. Vid det här laget hade huvudvärken utvecklats till Migrän, dubbel-suck. Masade mig upp, tog en huvudvärkstablett och sen åt frukost. Nu har jag och Gus precis kommit hem från en långpromenad till Stallet och Cicci, nu ska jag glo på tv resten av eftermiddagen. Brothers and Sisters, Grace Anatomy, Gossip Girl, The Hills och en påse chips. Kan inte bli bättre!

Btw är jag sjukt avundssjuk på syster som är på väg till Stockholm nu, hon ska se Bob Dylan imorgon. Jäkla skitunge.



Klänningen längst ner till höger sprang runt på Hugo igår. Acne A/W 08. Jag dreglade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0