Nytta förenat med nöje!

Snart börjar Debatt på svt, 22.00. Sitter nu mera bänkad framför det, inte i huvudsak för det man borde vara intresserad av utan av en helt annan anledning. En anledning som gör att jag blir bildad samtidigt som jag får lite ögongodis... Vad kan detta vara? 

Kan faktiskt erkänna att det är ganska underhållande ibland, när alla blir osams och nästan börjar slåss. Och faktiskt också om det är ett intressant ämne som diskuteras. Skulle vara ännu mer intressant om Mr Josefsson någon gång, kanske skulle kunna låta någon stackare prata till punkt. Själv hade jag nog blivit galen om jag suttit där, om jag inte fått sitta bredvid Mr Gordh Hummelsjö förstås. Mitt ögongodis och min anledning till att titta på debatt =D


Axel i mitten, mmmmmm sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0