Receptet på en lyckad kväll

Igår var jag och Cicci på Suburban Kids With Biblical Names och Parker Louis, på Hugo. Tycker faktisk att det blev en lyckad kväll över lag men konserterna var tyvärr rätt trista. Jag knäppte faktiskt några bilder för en gångs skull! Dock låg kameran i väskan när vi kom ut. Vi dansade, pratade, jag planerade på att sätta krokben på ena killen i SKWBN för han är så söt och så läste vi recept:



Vi pumpade 90-tals hits innan vi gick ut


Vi hittade ett recept på vägen till Hugo. Personen som ägde receptet gillade inte rostad lök.


Sen skulle vi ta kort på varandra i solglasögon...


Fråga inte, jag ser ut som en stubbe.


Haha, bilden var tänkt att bli Cicci's nya Facebookbild!


Tog visst en bild med mobilen, här är dom SKWBN!

Kommentarer
Postat av: Idafelicia

Nej jag har haft min blogg sen innan vad det står men jag tog bort den en gång under några veckor bara. Men strunt samma då jag visste inte att din också var så pass gammal trodde den var nystartad och att du hade gjort en "copycat" men strunt samma som du sa, lycka till med din blogg :)



Mvh /Ida Felicia ;)

2009-03-27 @ 12:43:02
URL: http://idafeliicia.blogg.se/
Postat av: CK

vad är en copycat? Jag säger inget om bilderna rå!

2009-03-27 @ 17:26:54
URL: http://cecilea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0