Amatörernas julafton!

Bor man som jag precis bredvid Folkparken så känns det rätt naturligt att fly stan under Valborg, so did I. Cicci och jag följde med Cicci´s mamma och moster till Sörsjön:

Det var alltså jag som var brasan i år!


Höhö, eller inte!


Här var det Valborg på riktigt, lotter och allt. Cicci vann en liten, rosa hund!



Jag försöker illustrera att Cicci ska vända på kameran. OBS! Detta var en helt nykter tillställning.


Cicci, Bim och Annica. Här är även den rosa hunden med. OBS! Helt nyktert.


Utsikten var det då inget fel på!
Efter ca en timme åkte vi hem igen, kalla och rökta. Åt vi lite popcorn hemma hos cicci och sen gick jag hem. Vid det här laget hade nog alla fjortisar däckat för det var rätt lugnt.


Idag har jag, Gus och syster firat 1 maj med en glass på Halvars.



!!Nästa lördag blir det STHLM också, jag och syster!!

Kommentarer
Postat av: sara

haha roliga ni är =)

2009-05-03 @ 22:16:46
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0