Estockolmo

I lördags var ju jag, Cicci och syster i Stockholm över dagen. Mamma och Hasse skulle åka upp och hälsa på Ina, Hasses syster så vi passade på att åka snålskjuts med dom. Vi kom upp vid ca kl 11 och blev avsläppta på Fridehemsplan, tog Tuben (som det tydligen kallas, haha) till Hötorget och sen gick vi runt och kollade hela dagen. Syster träffade en kompis så Cicci och jag roade oss själva. Blev en hel del shopping men tyvärr fanns inte byxorna som jag skulle kolla efter på Zara, men det blev annat istället:



Långt linne från Topshop, från avdelningen Tall. Roligt tyckte jag.
Jättefin tröja från Weekday.
Linne från Weekday, 5 prieview for Weekday
Svart tajt kjol från H&M


Lite bättre bild på (skrynkliga) tröjan.

Vi blev hämtade vid Odenplan runt 5 och åkte sen hem. Kvällen spenderades hemma hos Cicci med Robinson och chips. Sen jobbade jag hela söndagen och sov som en gris inatt!



Föresten! Mr Hawaiiskjorta, basisten i  Dirango Riot i inlägger nedan heter Håkan. Tack Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0