Garderobsrensning!

Jag har, som många andra väldigt svårt att slänga saker. Speciellt kläder. Tänker alltid att jag nog kommer kunna ha användning av det vid något tillfälle. Tillfällena som aldrig kommer. Håller på att rensa nu och brukar få göra det i omgångar, slänger lite i taget så blir det lättare! Har även insett att jag får sätta köpstopp på vissa saker bla:


Randiga tröjor/överdelar. Ingen är i behov av 6 st randiga tröjor... En är faktiskt en klänning!


Svarta kavajer, antal: 3. Kavajer är ett plagg som kan bli ganska dyrt men jag har kommit undan med att betala 250, 79 och 50 kr för mina tre. Men ingen behöver fler än tre svarta kavajer. En är faktiskt i sammet!


Rutiga skjortor, antal: 5 (dom på bilden plus den från Hela Människan). Skönt och snyggt! Har faktiskt slängt dom två som hänger närmast nu. Även här är alla second hand, presenter eller rea.


Svarta klänningar, antal: 6 om inte mer. Jättefint men jag har ju inte ens använt hälften. Senaste tillskottet är den närmaste från H&M för 49.50.

Second Hand väskor, antal: säkert 8. Sjukt kul att hitta och ha, sjukt snygga och billiga men nu får det vara nog för ett tag!




Finns massor med annat som jag måste skärpa mig med! Men problemet för mig är inte att jag lägger ut massor med pengar på det, utan att det inte finns någon plats kvar snart! Sen är det faktiskt inte så att det är bra bara för att det är billigt, man ska använda det också! SÅ SKÄRPNING!



 

Dagens "att-slänga-hög"! Bra jobbat Ida!

Det är något vajsing med kamerainställningarna tror jag, bilderna blir piss.


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahaha va rolig du är!!!

klockrent inlägg... hmmm undra hur det ser ut i min garderob?



Puss

2009-05-15 @ 18:43:15
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0