Helg

Torsdag: Valborg.
Fredag: Glass på Halvars med Sis och Gus. Senare på kvällen gick jag och Cicci till Trädgårn och tog en öl, var så kallt så det fick bli en tidig kväll.
  
Ska ju tydligen bli mer intressant att läsa om man har bilder, här är bilder!

Lördag: Om det var kallt på fredagskvällen var lördagen långt därifrån. Jobbade och hade 3 h lektioner i stekande sol, gick väldigt bra och alla var nöjda. Sista lektionen var som tur var inomhus och gick bra även den, trots min något förvirrade, solstekta hjärna. Vid 6 tiden kom moster, kusiner, mormor och morfar hem till oss för att grilla. Var jättetrevligt men jag var tvungen att pysa vid 8 för att gå hem till Cicci, missade efterrätten. Cicci och jag drack vin och lyssnade på musik och vid 24 gick vi till Kooky på Carl-Johan. Där var det rätt enformigt och jävulskt trångt så vi gick över till Hugo (suprise!) men där var det inte mycket bättre (suprise!), så vi gick hem! Trist. Tror min hjärna fortfarande var lite väl solstekt sen förmiddagen för att orka dansa och lyssna på dunka-dunka hela natten.
   
Vi hade faktiskt mycket roligare än vad det ser ut och nej, jag har inte blivit flintskallig! Även om det faktiskt ser ut så på båda bilderna, dom är tagna underifrån. Fast jag har tappat en hel del hår.

Söndag: Sov läääänge och sen blev jag rastlös så jag promenerade ner till stan. Där mötte jag Sara och c/o, vi tog en fika, spatserade på stan och provade skyhöga klackar. Perfekt tidsfördriv en trött söndag!



Kommentarer
Postat av: sara

Tack för idag gums! :)

2009-05-03 @ 22:15:38
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sara

Och TACK för idag igen :) Jag garvar fortfarande inombords av dagens lilla händelse utanför fräcka. Det gör ont i skallen,men fan det är det värt för ett riktigt gott skratt :D

2009-05-04 @ 18:41:45
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0