internet is back, i'm back!

Jösses! Nu är äntligen internet tillbaka och jag kan ha kontakt med verkligheten igen. Under tiden jag slitit mitt hår har jag också ägnat mig åt följande:


ÄNTLIGEN fått hem mina älskade jeans från Cheap Monday som har skinnrevärer i sidorna. Köpte dom av en tjej över internet för typ 2 månader sen och började tro att hon lurat mig eftersom dom aldrig kom. Men i onsdags hämtade jag dom på ICA och även om dom är en storlek större än vad hon sagt så ÄLSKAR JAG DOM!



Våra rockande vänner i Durango Riot hade tagit sig från Karlskoga till Norrköping. Fick på fm ett sms av Fred att dom skulle spela i Norpan, tredje gången för dom nu.Dom var på turné med två andra band, Le Mans och Kamera och spelade igår kväll på Palace. Det var lite folk men grymt bra musik. Moa och jag var iaf där och stöttade som de trogna fans dom vi är. Vi agerade även krogguider efter spelningarna var klara, vi hamnade på Wasa... Jag, Moa, Erik och den underbara basisten (som jag inte vet vad han heter) från Durango och en lagom sliskig och full gitarrist från Le Mans dansa som idioter och musiken var faktiskt inte så hemsk som man kan tro. När det stängde väntade bilhäng i Moas bil fram till halv 4, sen hem.  Blir aldrig en tråkig kväll med Durango Riot!


Gitarristen från Le Mans som var jättetrevlig ända tills han blev för full, vilket han blev. Jag var tydligen det vackraste han någonsin sett. Han sa också att han var lyckligt gift... Erik från Durango är också med i bild, med Moas betforsäck som vi turades om att ha i knät.


Moa och Mr Hawaiiskjorta (basisten) satt fram och slapp betfor"doften".


Erik slog till med en riktig rock-pose. Yeah! Synd att inte dom andra följde med ut, vi hade jätteroligt! Men vi har bestämt att dom får komma hit och spela snart igen och då ska alla med ut, så det så =D


Gus måste också få vara med på ett hörn, vi har mest myst i min säng!





Kommentarer
Postat av: Mosis

Håkan heter han! Hawaii-Håkan! :)

2009-05-09 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0