Solglasögon


bild: jakandjil.com/blog

Jag letar solglasögon. Har mina älskade Rayban som jag är väldigt rädd om, de är från 80-talet och börjar gå sönder lite här och där. Vill ha ett par som jag inte behöver vara lika rädd om, ett par som kan vara lite mer slit och släng. Skulle vilja ha ett par Rayban Clubmaster men dom som säljs nu är mycket mer vinklade än orginalmodellen så man/jag ser helt skruvad ut. Runda är också snyggt på den som passar i det, och det är svårt. Oftast tycker jag dom är för små men vill samtidigt inte ha lika stora som hon på bilden ovanför, hehe. Hon ser ut som en blandning mellan en fluga och en tvättbjörn! Men t-shirten hon har på sig är galet snygg, kan ju inte vara såsvårt att klippa till själv iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0