Vad har jag gett mig in på!?

Jag är visst inte så rädd om livet som jag trodde att jag var! Jennifer (min ridlärare) har nämligen lyckats övertala mig att göra ett försök med Kari på gräs(hopp)träningen på torsdag. Planen är den att om det går vägen så ska vi vara med på den lokala hopptävlingen på gräset veckan efter. Problemet är att Kari är ingen hoppstjärna och har aldrig gjort något liknande förut. Problem numer två är att när han hoppar tar han i så han spricker och jag hänger som en liten vante runt halsen vid varje landning. Men Jennifer tycker att det är en jättebra ide och att Kari självklart också måste få fara med, han vill ju faktiskt det! Och att hoppa på stora gräsbanan är ju bland det roligaste som finns, en kul sista grej innan jag slutar! Försöker jag intala mig iaf.

Det visar sig på torsdag vad han säger om det men själv är jag redan hemskt nervös. Vad har jag gett mig in på egentligen?


Det blir nog kul det här =D

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det är väl en bra idé!!! hahaha Lättövertalad va!?!? Lycka till! :-)

Hur som helst så ligger det 300:- till dig i ditt skåp på kontoret (Maria sa i alla fall att det var ditt). Tack tack!

Ha det bra!

2009-05-19 @ 09:06:07
URL: http://saraconnemara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0