Yes, I'm a vanity whore



bilder: stockholmstreetstyle.feber.se, anywho.cover.dk

Man ska aldrig säga aldrig, precis som jag sa! Skrev ju i ett inlägg för länge sedan att jag inte förstod mig på trenden med cykelbyxor, att det inte var något för mig. Men här sitter jag nu och vill ha ett par! Det är ju helt sjukt, kändes inte alls aktuellt för ca 2 veckor sen men nu vill jag verkligen ha ett par. Men jag är fortfarande mycket skeptisk till att ha bara cykelbyxor, vill i så fall ha ett par strumpbyxor under som på bilderna ovan. Känns inte som om jag är beredd att klä min minst smickrande del av kroppen i tricot än.
     Aja, bara att acceptera, I'm a vanity whore. En modeslav som sväljer allt med hull och hår! Men egentligen, van är skillnaden mellan att bära en kjol och strumpbyxor och cykelbyxor och strumpbyxor? 

Kom just hem från kiropraktorn, aj, aj, aj! Men jag kommer nog kunna tävla på söndag iaf men just nu känner jag mig manglad och överkörd av en ångvält!

Kommentarer
Postat av: Dijana

Tja!



Jag är en trendsetter!!! Helt klart inser jag nu, synd bara att ingen annan fattade det då det begav sig... Sist det var modernt med cykelbyxor var i början på 90-talet och jag var den enda med strumpbyxor under... fan vad ball jag måste ha varit, synd att det tog nästan 20 år bara innan allmänheten hakade på...



Läste att du varit hos kiropraktorn... Lite lätt avis måste jag medge..



Kram/ Dijana

2009-05-25 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0