Hosta!

Jag måste bara beklaga mig lite. Förkylningen har nu hängt i en hel vecka och det verkar som om den kommer bli kvar minst en till. Iofs förstår jag inte ens varför jag reflekterar över det, det är ju samma visa som varje år. Årets version har nu uppgraderats med en sexig, mycket smickrande hosta (som förhoppningsvis inte blir en äcklig bronkitliknande historia). Jag har ont i ryggen av allt liggande och sittande, jag försöker läsa böckerna som vi ska ha tenta på men det går inte in (skyller på att hjärnan är full med snor), det känns just nu som om jag inte fattar någonting av vetenskapsteorin. Suck! Imorgon åker jag till norpan för att gå på gangster grejen med mina gamla gymnasieklass. Kommer jag hem i det här skicket kommer iofs mamma låsa in mig hela helgen, haha. Så det är bäst att jag blir iaf lite bättre så jag kan gå gå utanför dörren.
SÅ nu har jag klagat klart! =D

Nu väntar jag bara spänt på att få veta om jag och Petronella fått lägenheten i Skrapan, är sista intresseanmälningsdagen idag. Så imorgon mina vänner, imorgon vet vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0