Jag saknar min bitch!


Jag har ridabstinens igen!! Tyvärr kan jag inte rida när jag åker till Norpan i helgen eftersom jag är sjuk, men kanske nästa gång. Jag saknar Candy! Även fast hon är den bitchigaste varelse jag träffat (människor inräknat), hennes humör är inte att leka med (låt inte de söta ögonen och den breda bläsen lura er) så kommer hon alltid vara min lilla Porrstjärna! Jag förlåter henne för min pajjade rygg =D Fler borde vara som hon egentligen, inget knussel, vill man inte så säger man till och det ordentligt (kanske inte nödvändigtvis med tänder, virvlande hovar och luftkonster) och är det roligt så gör man ett glädjeskutt två meter upp i luften! Hahaha.

Jag saknar även den stora, rädda, vita!

Kommentarer
Postat av: Ck

Ida man får inte vara så som Candy, det har vi sett bevis på nu!

2009-11-12 @ 10:52:41
URL: http://ceciliakimmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0