Sjukstuga

pic: liselottewatkins.blogspot.com

Jag har blivit sjuk, feber, huvudvärk och irriterad i halsen. Det kom igår em/kväll och jag trodde jag skulle kunna sova bort det, men icke. Till att börja med så har jag väldigt svårt att sova när jag har feber, får panik av att sova när det är varmt och kroppen är ju som ett element när man har feber. Så när jag vaknade imorse var det inte alls bättre, snarare tvärt om. Masade mig iväg till skolan i 2 h och sen hem, och sen dess har jag legat i sängen. Det blir snart 10 h och jag har inte tänkt gå upp förens imorgon när jag ska åka till Björnlunda. Ska hem till moster och fira henne, mamma och Hasse kommer också.
Föresten, på Torsdag får jag och Petronella reda på om vi fått en lägenhet i Skrapan, vi ligger sjukt bra till. Det är galet! Håll tummarna nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0