Stäng av ljudet och titta!


Trodde då aldrig att jag skulle lägga in en musikvideo med Lady Gaga, but here I am. Musiken tänker jag inte ens kommentera, men KOSTYMEN! Hon må vara knasig, knäpp, vulgär och ibland äcklig men jag kan inte riktigt bestämma mig och jag älskar eller hatar henne. Hon är cool och orädd, jag tycker att hon är en frisk fläkt! DÄR SA JAG DET, JAG GILLAR GAGA! OBS! Inte musiken då utan hennes galna stil! OBS! Haha, måste ju försvara min heder lite här.

Med det sagt så måste jag ju erkänna att jag blev lite salig när jag såg videon. Under flera tillfällen i videon bär hon skor och kläder från Alexander McQueens s/s10 kollektion som är helt galen och heeeeelt underbar! Han är outstanding, alla kategorier!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0